Kundesenter
Endre kontaktperson i Kundesenteret

Hvordan kan kontaktperson endres i Kundesenteret?

Generelt

Kontaktpersoner er brukere som har tilgang til Kundesenteret ditt og har mulighet til å utføre endringer.

 

Endringer av kontaktperson

 

For å endrekontaktperson må du først logge deg inn i Kundesenteret med ditt brukernavn og passord.

Gå deretter til Din Konto -> Kontaktpersoner.

Ved å trykke på det lille tannhjulet ved siden av kontaktpersonen vil du få opp følgende valg;

-       Innstillinger

-       Nullstill Passord

-       Slettkontakt


Under Innstillinger har du mulighet til å endre navn, brukernavn, epost, telefonnummer og språk. Her kan du også forespørre hvilken data vi har lagret om deg som kunde/bruker.

Ved Nullstill Passord vil det sendes en epost til kontaktpersonen med instrukser på hvordan de kan resette sitt passord til Kundesenteret.

Sletting av kontaktperson vil være umiddelbar. Ved å trykke Slett kontakt vil du først få opp et vindu for å bekrefte at denne kontaktpersonen skal slettes.

 

Legge til ny Kontaktperson

For å legge til ny kontaktperson kan du trykke på den grønne +Ny Kontaktperson

Du vil så få opp et vindu hvor du kan legge til detaljer og opprette ny kontaktperson.