Faktura og annet
Endre fakturaintervall på tjenester

Hvordan endre fakturaintervall på tjenester?

Generelt

Du kan selv endre fakturaintervall på dine tjenester i Kundesenteret. Tjenestene vi bli fakturert fra dato tjenesten ble bestilt.

Vi tilbyr fakturering i intervallene 1/3/6/12/24 måneder, men det kan variere på de forskjellige tjenestene. Les mer under.

Domene/E-post/Webhotell

E-post og Webhotell følger domenetjenesten og tilbys i fakturaintervall 1/3/6/12/24 måned. Merk at årsavgiften for domenet er en uavhengig årlig avgift.


For å endre faktureringsintervall;

- Logg inn på kundesenteret med brukernavnet og passordet ditt

- Gå til Domene fanen

- Velg domenetjenesten du ønsker å endre. Merk at endringen også vil gjelde for eventuelle tilleggstjenester som e-post og webhotell.

- Du vil nå få opp et skjermbilde hvor du kan velge ditt nye faktureringsintervall. Merk at du fortsatt må huke av for tilleggstjenester dersom du ønsker å beholde disse.





VPS / Dedikert Server

Vi tilbyr kvartalsvis og årlig fakturering. For å endre faktureringsintervall på din VPS, ta kontakt med kundeservice som vil hjelpe deg videre.



Office365

Du kan velge mellom månedlig, kvartalsvis eller årlig fakturering.

For å endre faktureringsintervall;

- Logg inn på kundesenteret med brukernavnet og passordet ditt

- Gå til Office365 fanen

- Under Brukere og abonnementer finner du dine aktive abonnementer. Trykk på tannhjulet ved siden av abonnementet du ønsker å endre og deretter klikk Endre abonnement.

- Her vil du få opp valg om å endre abonnement og faktureringsintervall. Ønsker du å fortsette med samme abonnement velger du det samme som ditt nåværende abonnement og endrer kun faktureringsperiode.