To-faktor autentisering i kundesenteret

I dag har vi en gledelig sikkerhetsnyhet: Det er nå implementert to-faktor autentisering i kundesenteret med SMS eller app.

Du kan aktivere to-faktor autentisering allerede nå.

Slik fungerer det:

  1. Aktiver to-faktor autentisering i kundesenteret
  2. Neste gang du logger på kundesenteret oppgir du brukernavn og passord på vanlig måte, men i tillegg til passordet ditt bekrefter du identiteten din ved å taste inn en kode vi sender deg per SMS eller ved å bekrefte i Authy-appen (anbefales!)
  3. Når du har bekreftet med kode eller i app blir du automatisk logget inn

Hvorfor to-faktor autentisering?

To-faktor gir et ekstra sikkerhetslag som betyr at en eventuell inntrenger i tillegg til brukernavn og passord må disponere din mobiltelefon. Dette øker sikkerheten for din epost og dine servere betraktelig.

Har du spørsmål må du gjerne kontakte oss på live chat eller telefon 02145.