Vi har relansert Kundesenteret!

Webhuset er stolte av å kunne innlede 2017 med å presentere vårt helt nye kundesenter! Foruten et nytt design og langt bedre hastighet, har man nå tilgang til mange nye og etterlengtede funksjoner, og vi vil gjerne dele noen av høydepunktene med dere.

Domene og webhotell

  • Støtte for endring av navnetjenere, uthenting av auth-koder (flyttekoder), endring av WHOIS-informasjon, m.m.
  • Støtte for å endre abonnement.
  • Støtte for å angi egne navn på databaser, samt slette dem.

VPS

  • Ny konsoll (HTML5). Dette betyr at man ikke lengre behøver å ha Java installert for å kunne benytte konsollen.
  • Støtte for «mounting» av plateavbildninger (ISO), deriblant XenTools, Idera Disaster Recovery (for å utføre bare-metal restores) og installasjonsmedium for Windows samt diverse Linux-distribusjoner.
  • Du kan nå enkelt opprette ekstra SSD-disker, eller standard HDD-disker.
  • Opprette ny VPS direkte fra Kundesenteret.

Generelt

  • Hver kontaktperson kan nå velge mellom norsk- eller engelskspråklig visning av kundesenteret.
  • Snarveier fra domene- og serverlistene tar deg direkte til deg mest brukte funksjonene.
  • Integrering med SpamExperts for enkel tilgang til kontrollpanel, og støtte for aktivering/deaktivering med kun et enkelt klikk.
  • Kundesenteret er selvfølgelig utviklet med responsivt design, som gjør at du enkelt kan administrere dine tjenester også fra mobil eller nettbrett.
  • Alle funksjoner som er tilgjengelige i det nye kundesenteret er også tilgjengelig via vårt nye REST API. I løpet av kort tid vil vi publisere dokumentasjon for dette API-et, slik at hvem som helst kan integrere sine egne programmer mot Webhusets infrastruktur.

Vi håper endringene faller i smak! Vi kommer fortløpende til å legge til flere nye funksjoner, så vel som flere designforbedringer. Har du noen tilbakemeldinger, setter vi stor pris på å høre fra deg 🙂

Hogne Vevle
Med bakgrunn fra kundeservice og teknisk er Hogne i dag en av våre utviklere.