Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ]  Utskriftsvennlig visning
 Innleggets emne: Feil med innlogging i Wordpress
InnleggSkrevet: 13 Mar 2011, 21:43 

Hei.
Jeg innstalerte en plugin i min Wordpress og alt fungerte fint helt til jeg skulle logge meg inn på kontrollpanelet dagen etter. Da jeg hadde skrevet rett brukernavn og passord fikk jeg opp meldingen "Din bruker har ikke rettigheter til å åpne denne siden", dvs jeg er utestengt fra mitt eget kontrollpanel...Noen som har vært borti dette før eller evt har noen tips på hva som har skjedd?

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: Feil med innlogging i Wordpress
InnleggSkrevet: 15 Jul 2011, 14:20 
Teknisk support
Brukerens avatar

Det er ikke lett å si hva som kan ha skjedd her. Hvilken plugin var det du installerte? Det som må gjøres nå er nok å nullstille passordet. Det finnes en rekke fremgangsmåter som kan brukes for å gjøre dette. Den ekleste metoden er kanskje via FTP:

1. Logg på via en FTP-klient og last ned functions.php for temaet du bruker (under wp-content/themes)

2. Åpne filen i et tekstredigeringsprogram (f. eks. Notepad), og legg til følgende kode, i begynnelsen, på linja rett etter <?php
Kode:
wp_set_password('PASSORD',1);

Erstatt PASSORD med passordet du ønsker.

3. Last opp den redigerte filen.

4. Du skal nå være i stand til å logge inn. Pass nå på at du fjerner den overnevnte koden igjen fra functions.php, da denne vil nullstille passordet ditt på hver sidelasting inntil den fjernes.

Topp
 Profil Send en e-post  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Søk etter: