Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ]  Utskriftsvennlig visning
 Innleggets emne: Kalender og kontakter - SyncML
InnleggSkrevet: 14 Jul 2009, 12:12 

Ser ikke ut til å være noen måte synkronisere kalender og kontakter mellom WHmail 2.0 og andre klienter, som f.eks. mobiltelefoner eller e-postprogrammer. Er det noe jeg ikke har sett? Hva med å støtte SyncML?

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: Kalender og kontakter - SyncML
InnleggSkrevet: 16 Jul 2009, 10:25 
Teknisk support
Brukerens avatar

Hei og velkommen til forumet! :)

Det stemmer at det ikke er en funksjon som gjør at man kan synkronisere kalenderen og kontakter til mobil. Hvorvidt vi kommer med en slik løsning ligger fremdeles veldig på tegnebordet, så jeg kan ikke si klart om dette er en funksjon som kommer.

Jeg skal dog ta videre forslaget ditt om SyncML da dette virker som en god kandidat mtp bred støtte og tilpassningsvennlighet.

Stian Skauge.

Virtuell server (VPS) - Dedikert server - Webhotell - Domenenavn - Lei en nerd

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: Kalender og kontakter - SyncML
InnleggSkrevet: 14 Aug 2009, 19:59 

Forslag til en veldig enkel, men etterlengtet og veldig nyttig løsning er en light utgave av Whmail2 som er helt enkel wap/nettside du kan logge deg inn på å se kontakter, kalender og evt. mail. Dette er det flere andre webmailsystemer som har og fungerer veldig bra. Spesielt for oss som kun bruker webmail så er det veldig greit å kunne f.eks gå inn i kalenderen når man er ute på møter. Selv vil en synkroniserings som tidliger har vært nevnt, nok det beste. Men dette er kanskje en veldig enkel mellomløsning.

Topp
 Profil Send en e-post  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Søk etter: