Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ]  Utskriftsvennlig visning
 Innleggets emne: Innloggingsproblemer
InnleggSkrevet: 14 Apr 2010, 23:07 

Heisann.

Jeg har fått tilsendt en mail med brukernavn og passord av vedkommende som bestilte domene vi skal disponere da jeg skal administrere hjemmesiden.

Å komme seg inn på ftp serveren var en smal sak da jeg brukte ftp.domenenavn.no med brukernavn og passord på standard port.

Men problemene begynner da jeg skal sette opp et forum. Jeg skjønner ikke hvor jeg skal logge meg inn for å komme til konfigurasjonspanelet for å sette opp en mySQL database, og senere administrere subdomener, sjekke statistikk, åpne epostkontoer etc etc.

Jeg ser det er 4 innlogginsalternativer:
- WHMail 2.0 pålogging
- WHMail pålogging (Gammel webmail)
- Kundesenter
- Partner

Men dette er ikke til hjelp i det hele tatt da jeg ikke har behov for å sjekke email enda. På FAQ sidene deres under innlogging så står det heller ikke noe informasjon som hjelper meg noe ytterligere. Jeg sitter her å klør meg i hodet av frustrasjon for å ikke kunne logge inn å administrere domene vi har kjøpt. Det begynner virkelig å haste. Håper på raskt svar.

Mvh
Thorbjørn

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: Innloggingsproblemer
InnleggSkrevet: 14 Apr 2010, 23:13 
Teknisk support
Brukerens avatar

Hei Torbjørn,

For å administrere domenet, skal du logge deg inn på kundesenteret. Her kan du opprette e-postkontoer, subdomener, sjekke statistikk også videre. Brukernavn/Passord skal være sendt til e-postkontoen oppgitt under bestilling.

MySQL-informasjon skal være tilsendt i en egen e-post hvis dette er bestilt (Tilleggstjeneste ved kjøp av Standard webhotell, inkludert i Premium). Påloggingsinformasjon skal også være tilgjengelig via deres kundesenter.

Gi beskjed om det er noe mer som er uklart.

Tsair Trang.

Virtuell server (VPS) - Dedikert server - Webhotell - Domenenavn - Lei en nerd

Topp
 Profil Send en e-post  

InnleggSkrevet: 15 Apr 2010, 11:13 

Hei Tsair, og tusen takk for et raskt svar.

Jeg prøver å logge meg inn her; http://www.webhuset.no/ks/ under kundesenter fanen med samme brukernavn og passord som jeg har koblet meg opp mot FTP serveren tidligere uten problemer.

Men jeg får bare opp dette...:
Kode:
Innlogging til Kundesenteret
Feil brukernavn og/eller passord

...og et helt annet "innloggingspanel".

Topp
 Profil Send en e-post  

InnleggSkrevet: 16 Apr 2010, 19:00 
Teknisk support
Brukerens avatar

Det er ikke brukernavn/passord for FTP-konto du skal benytte deg av, det er en egen konto der.

Påloggingsinformasjon skal være tilsendt i e-posten med emnefeltet: "Hotellrom klargjort".

Mvh

Tsair

Tsair Trang.

Virtuell server (VPS) - Dedikert server - Webhotell - Domenenavn - Lei en nerd

Topp
 Profil Send en e-post  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 4 innlegg ] 

Søk etter: