Ugh!
Jeg har nå brukt ca 10 minutter på å finne ut hvorfor det ikke er mulig å logge meg på mailkontoen min. Først etter å ha lest diverse foruminnlegg fant jeg ut at det finnes en egen website,
http://webhusetstatus.com, for statusmeldinger knyttet til driften hos webhuset.
Hvorfor i all verden har dere "gjemt bort" statusmeldinger på en egen website og hvorfor finner jeg ingen link til denne på hovedsiden webhuset.no?
En sak til; etter å ha funnet frem til webhusetstatus.com oppdaget jeg at det er vedlikeholdsarbeider i dag frem til klokken 02:00 som gjør det umulig å lese/sende e-post via webhuset.
Den 5. mai sendte dere ut et nyhetsbrev på e-post uten at dere nevner dette vedlikeholdet med ett ord! I stedet er dere opptatt av å promotere at dere er på Twitter, Facebook, har egen blogg osv.
Halloooo!!!! Jeg bryr meg lite om dere er tilstede på allverdens sosiale mediekanaler og synser alt dere kan på egen blogg. Det jeg er opptatt av er at de tjenestene jeg betaler for er tilgjengelige og at dere varsler på en god måte i forkant når det motsatte er tilfellet.
Det at dere i stedet sender nyhetsbrev om Twitter, Facebook, Youtube, Google og Webhusets Roadshow vitner kanskje om at dere trenger å fokusere på ting som teller og ikke allverdens irrelevant bullshit, eller hva?
Skjerpings!