Hei, og velkommen til meg selv

I går opplevde jeg noe rart. Jeg mekket på et script (perl). Etterhvert begynte scriptet å dukke opp som 0 bytes etter opplasting. Scriptety er sin opprinnelige form godt over 50 kb. Jeg lastet opp så mye som 40 ganger suksessivt, noen ganger ble 10 kb lastet opp, noen ganger 0 og til slutt, noen ganger mellom 20-40 kb. For sikkerhets skyld sjekket jeg mulige feilinnstillinger i ftp-programmet (cuteftp), selv om jeg ikke har endret innstillinger på minst 4 år. Jeg forsøkte med reboot av tekstbehandlern og av cuteftp. Til slutt hele maskinen. Problemet forsvant ei.
Har ikke forsøkt noe særlig i dag, det ser ut til å fungere noe bedre i dag.
However, et annet script som skriver til en rekke forskjellige datafiler, er også begynt å vise lignende trekk. Noen ganger tømmes datafilene delvis når et skrivende lagringsforsøk gjøres, noen ganger forsvinner halve filen, og noen ganger går alt greit.
Hva i alle... kan dette skyldes? Det må da i all sannsynlighet være noe rart med serveren? Når samme script har fungert og ikke er endret på i relevant sammenheng i/på lang tid?
For dypere innvestigasjons skyld, er domenet det her gjelder opelwerk.com. Husker aldri servernavnet i farten...
Ser fram til å høre/lese forslag til eller komplette løsninger på dette, da det er fryyyyktelig irriterende