Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ]  Utskriftsvennlig visning
 Innleggets emne: SSL Sertifikat
InnleggSkrevet: 10 Mar 2010, 20:53 

Jeg holder på å sette opp en nettbutikk, tror jeg må innstallere SSL sertifikat på serveren jeg bruker. Er dette noe dere kan gjøre for meg, eventuelt hvordan kan jeg gjøre det selv?
Skal bruke paypal som betalingsmetode, altså kortbetaling via paypal.

Could not create CallerServices instance: The PayPal SDK requires curl with SSL support

If your store main address is on webasyst.net domain (e.g. yourcompany.webasyst.net) we suggest enabling this feature, because we already have a valid SSL-certificate installed for this domain name. If main address is your custom domain name (e.g. http://www.yourcompany.com), then for this feature to work you have to have valid SSL-certificate installed for this domain name. Contact your domain name registrar regarding this issue.

Domene det gjelder er salgsbua.no

Mvh Erik

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: SSL Sertifikat
InnleggSkrevet: 11 Mar 2010, 11:29 

Snakket med dere på onlinechatten nå og fikk pris på innstallering av SSl Sertifikat.

Jeg håper det da blir norsk tekst på paypal.com sida når folk blir overført dit.
Er det noen hokuspokus eller går det automatisk når man har ett slikt sertifikat?

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: SSL Sertifikat
InnleggSkrevet: 11 Mar 2010, 11:32 
Teknisk support
Brukerens avatar

Hei,

PayPal har støtte for Norsk, så det skal ikke være noe problem. Det vil skje automatisk når besøkende fra din side blir tatt videre til PayPal.

Thomas Alling.

Virtuell server (VPS) - Dedikert server - Webhotell - Domenenavn - Lei en nerd

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 3 innlegg ] 

Søk etter: