Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ]  Utskriftsvennlig visning
 Innleggets emne: Hvem,hva,hvor?
InnleggSkrevet: 25 Jan 2011, 01:35 

Har snart brukt 3 dager på å finne en eller et selskap som tilbyr undervisning med fokus på å forenkle,implementer,kryssbrukk av platformer,hvordan få hjelp til å få ideer omsatt til å kunne brukes av en hel organisasjon/Bedrift og hvordan krysse dagens grenser for muligheter. :(

Jeg har et par ideer som jeg gjerne vil vite om det er mulig å kunne vidreutvikle uten at noen publiserer eller påberoper seg rettigheter til å bruke hele/deler av en tenkt full funksjonerende og etter min subjektive oppfattelse en revlusjonerende måte bruke dataverktøy på.

Legger til at min egen bransje er innen reperasjoner,feilsøking og diagnosetolking av motorstyringsenheter benyttet i lette kjøretøy samt i fritidsbåt med innenbordsmotor.I tilegg til bensin og disel drift kommer elktromotorisk drift. :idea:

Takker for alle svar som kan lede til at mine ideer kan bli morgendagens virkelighet

Topp
 Profil Send en e-post  

Innleggets emne: Re: Hvem,hva,hvor?
InnleggSkrevet: 25 Jan 2011, 17:05 
Teknisk support
Brukerens avatar

Hei,

Vi har ikke noen konkrete forslag til bedrifter du kan kontakte, men jeg foreslår at du delter på samlinger hvor du møter investorer og teknikere som kan gjennomføre slike idéer. Da tenker jeg eksempelvis på samlinger som f.eks. First Tuesday som du kan lese mer om her: http://www.firsttuesdaybergen.com/

Topp
 Profil Send en e-post  

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 2 innlegg ] 

Søk etter: